Saturday, March 16, 2013 | By: iefa_fifah

heeee..sy ok je...hikhik

dua tiga hr ni jiwa kacau...(heeee...da lme kn x jiwa kacau..??)nth la..hati kata laen, tp kt mulut kuar yg laen...nth npe, aku pun tak tahu...

aku x mrh..apa tah lg membenci...mna aku mmpu...jadi makin sayang ade la...

antara meluah kn ape yg dirasa ngn wat2 xde ape yg terjadi, aku lebih terer dalam pretending nothing happen...tp hr ni ade org ckp klw bnyk sgt pretending, cm lakonan la plak..fake! so, secara x lngsung, aku ni mungkin tgh menipu diri dia n diri aku sendri....oh!x ku sgka..x ku duga....berat nye tohmahan tu....

dlm ingin membahagiakn org, kdg kita pun terluka...dalam kita nk memenuhi permintaan org kadang kita kne berkorban...asal syg, sume x kisah...kn?heeee..tp skrg aku kisah....dl x pndai berkire,skrg setiap bende aku kire...sume kne ade blsn...u know why...?sb bile terlalu memberi org x menghargai n nmpk ape yg kite wat...mntk2 n terus mintak smpai kdg x sedar aku dh separuh nyawa nk mati tahan sakit kt hati...cuba memahami..then,bile aku berkire, br org tahu,setiap permintaan dia kdg2 aku pksa diri nk tunai kn...tp xpe...asal syg...sume bley...kn?tp hti dok tnya,sampai bila nk jd cmni....

td ade yg mntk tlg faham...xnk!!aku xnk faham!im ur lover...treat me as a lover...u got it?jgn sb ade faktor laen, aku dilyn smbil lewa..

slalu tnya kn, ape yg aku nk...?aku just nk tlg pk apa yg aku rsa..tu je...just imagine that u are me...n somebody treat u just like u treat me...pk cm tu dl before contact blk... one second u treat me as a princess but whithin a few more second u treat me as a shit...

its okay...i know who am i.....

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...