Tuesday, May 21, 2013 | By: iefa_fifah

kehilangan :'(

xtau nk start cmne...bukan da lme x mengupdatekan blog wat aku jadi kaku dan beku..cerita ade..idea ade...tp garapan tu x menjadi...sb? nth la...bnyk yang nk di kongsi..cerita tentang sebuah kehilangan..cerita tentang seribu penyesalan..cerita tentang selautan kesedihan...dan cerita tentang kerinduan yang tak bertepian...argh...mata da start nk takung air....

rase cm baru semalam...rasa sgt dekat..hati kata redha melepaskan...tp kesedihan tetap menguasai diri..

6 May 2013...pagi tu cam pagi yang len..hari isnin..tp PH (public holiday) sb semalam pilihanraya..aku tdo sampai siang..kt pukul 9 lbey..adik kejut suh tgk nenek..kahak..smpai susah nk nafas..turun tgk2..astu xde cara len, nk sedut kahak tu kuar..kesian tgk..cam da lama dok tahan kahak tu..tp masalah timbul...si tube tu xde plak...then pegi la hospital pantai..sb brg tu beli kt situ dl..so mang sah2 ade la kan..kita hanya bley merancang je..tp ALLAH yang tentukan..kedai tu tutup plak hr tu...pusing2 kt sume farmasi..sume xde...pegi smpai jalan perak..tp kedai tutup gak..then call yah...yah ckp blk umah sb mama pegi pnggil doktor..nk advise dr doktor..perlu pergi ke hospital or just bley bg mkn ubat or what we should do actually...doktor dtg  check kul 11..ade la doktor ckp "u prepare la...."ayat ni aku dgr da bnyk kali..dan aku da lali..ab aku percaya bkn dorg yang tentu kan ajal maut nenek aku..then..at 11:05am, Isnin, nenek aku pergi tinggalkan kitorg...kelu..jnji Allah tu pasti..dah sampai masa nenek aku pergi..Ya Allah...muka nenek aku tyme tu..xyh nk cakap...cantik...putih bersih..x mcm tyme muka dia hari2 ni...cantik sgt...muka yang akan aku rindu...Ya Allah rindu nya....


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...