Thursday, October 24, 2013 | By: iefa_fifah

kaki melangkah: Bukit Bendera


heee...salam khamis all..
as usual, hari khamis hri restday aku...hikhik...kire cm da official plak..senang cuti hari weekdays ni..bnyk kje2 yang berurusan ngn pihak2 laen boleh di selesai kan...g pjbt pos..g bank..kn?nk g bercuti pun sng..x rmai org..x crowded...peaceful je...

ok la..ni kisah pegi bukit bendera...heee...slalu pegi abe, mama or paling kuat pakcik bus yg bawak kn...tp on this special day, aku yg drive...huhu...bapak jauh..(ye ke??nth la...)

after parking kt atas bukit n byr parking rm3, maka berjalan la aku menuju ke kaunter tiket...untuk pemegang2 mykad sekalian, bayaran sebanyak rm5 di kenakan..ok la..then duduk kt kawan ruang menunggu yang bg aku agak selesa..naek train...huhu...sgt2 selesa...aircond da...zaman aku nek dl, free air..nk kate fresh tu kne tggu smpai atas bru fresh..bwh ni x bape fresh sgt...tp this tyme nye visit sgt2 memuaskan....smpai atas, ronda2..then pegi mkn cendol...hahaha...gila kan??peduli ape...aku da blh jadi hantu cendol da....superb!!









lately aku nye hobi yg jd plek2 da...hahaha..uopdate resume..amik gmbr lampu or pokok..suke tgk bngun2...klw org drive, aku akan dongak kepala...sebab nk tgk bangunan...plek kn?



#notakaki: oh please la....online la...ape gune wechat tu dear...im waiting for u...xde guna i ade wechat if i dpt wat audio msg ngn u syg....please online...please eh...

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...