Wednesday, May 7, 2014 | By: iefa_fifah

gentle reminder to you~😘

The day that i lose you its the day i lost everything.
Source: google.com

Kata org jgn berjanji tika gembira...jgn mengamuk tika marah..sebab tiap kata itu akan melekat selamanya di hati seseorg..aku pilih utk diam!!

dia kata dia syg..aku faham..dia kata dia cuba bahagia kan aku..aku mengerti..tp aku tetap memilih utk diam disaat hati aku terluka..

dia pesan sakit jgn di pendam2..nnt melarat..dia pesan mrh jgn di tahan2 nnt menjadi dendam..di pujuk di rayu agar aku berkata2...dan disaat kata terluah..isi terhurai..air mata berjurai..kenapa plak dia yg diam membisu..berjalan lalu..tnpa menoleh walau sekilas??lalu aku terdiam..

menyesali atas ape yg terjadi..sakit dihati kian membengkak..benar kata nya..mrh yg dipendam akan menjadi dendam..tp aku xberdaya. Aku hnya mampu menangis dan terus menangis..

jgn khuatir..jgn bimbang..aku tak kn meminta apa2..aku akan diam..simpan segala rasa sejuta kecewa di dalam dada..sendirian..kerana itu yang terbaik..aku memilih utk diam..


#notakaki: after balik dr bentong jumpe family mr vvip ritu sampai hri ni x cuti2 lagi..siap full day 6hr..huhu...syabas fifah!!!huuuu..penat badan..penat otak..penat emosi..tp xpe...SY OK JEEER!!!

I 😍you abg
Add caption



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...