Sunday, July 26, 2015 | By: iefa_fifah

sob..sob..sob..

Hurm...i miss mybabymyvi.  Sob..sob..sob..
Patah kaki weyh... nk gerak pun susah..da xde makne nye nk ke sane ke mari...g blk kje pun org jemput anta amik..event g kenduri..open house..sume la...ade driver... sgt la bkn aku...

Mybabymyvi..
Tetibe br tersedar, xde pic pun aku ngn dia...huhuhu..so bile org tnye cmne cndition kete masa dia sempurna, aku xde gmbr nk bukti kn...
Just ade kenangan dan memori2 indah je..

Genting..cameron..tg malim..sg petani..bertam..perda..bkt mertajam..round island...georgetown la..blk pulau la..

I missed mybabymyvi..

#notakaki: ~jodoh mcm x panjang..tp hati masih syg..x rela melepaskan dan dilepaskan.. i still need u..tp kdg terpk..if dpt pnggnti, aku akn ingt dia lg x? Cmne prasaan aku? Aku takut aku akn lupe dia..sb tu aku xnk lepaskn dia.. selalu nya yg pertama yg akan senantiasa dihati..mybabymyvi!!!




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...