Wednesday, September 15, 2010 | By: iefa_fifah

kebosanan melanda~

terasa sangat la bosan..adik-adik sume kuar..g makan ngan abah, mama n abe..huhu...abe nk belanja...esok birthday dia..adeh...apa menatang adiah pun aku x beli lagi..nk beli mende pun x tau...aku lak dok umah. diam-diam...heee..aku mana reti kuar memalam ni..hikhik...konon2 la...huuuu..aku kena jaga nenek aku la..tapi nenek aku awal-awal lagi dh masuk bilik...huhu..sangat la bosan..xdak sapa nk sembang ngn aku..
aku pun mula nk on facebook...tapi entah la..belek sini, belek sana..abeh belek segala..aku dah start bosan balik...huhu...so aku men2 ngan akuarium ikan..spray sana-sini bagi ilang segala karat, pasang kipas tggu kering..huhu..abeh suma tu segala aku jadi bosan balik..awat ntah malam ni..panjang plak masa..nak makan pun dah kenyang...nyesal plak makan awal tadi...
so sekarang aku buka blog..type post ni..sambil pikir sket sebanyak apa yang aku nk wat jap g...huhu...bukan xde keje..banyak lagi keje x siap g ni..antara nya;
i. kemas barang nk g ganu
ii. prepare barang-barang utk open house esok
iii. call member2, jemput dorg datang umah esok
iv. basuh pinggan mangkuk
v. tgk tv

haha....aku dh jumpe dah apa menda yang aku nk wat...aku nk tgk tv sambil makan coco crunch...huhu..feveret 2...ok la...stop kat sini dulu yer...tekak tetibe teringin nk telan coco crunch...huhu...ngidam plak...chow dulu...daaa~

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...