Thursday, April 14, 2011 | By: iefa_fifah

tag tagging

hr ni aku br blk dr interview...kt gombak...
pasal interview 2 aku xmo ckp lbey2..
nk kte lebey pun x gune, sb xde ape yg nk di kate kn pun..
cm besa2 je...
ok..tp mengalaman yg berharga...huhu...

2 hari x online..
blk2 terus check inbox..pergh...
ade email...
huhu..abeh dh segla...buke blog..check blog sorg adik aku ni..
dia nk men tagging..dh 2 meh la join skali..
dia dh tag aku...
(hahaha...cam terpakse je aku ni kan??- jwpn aku; xlah..)


ape bende yang penting dalam hidup korang ?
bende???hurm..nth la..sume penting..tp pling penting family...tp family 2 bende ke??hahahaha...nth la..
bg aku, setiap bende 2 eset..so sume bende penting...


benda terakhir yang korang beli dengan duit sendiri ?
bende lgik...huhu..ape bende eh??dulu2 ade la aku beli bende..skrg ni klw kuar, asyik beli mknan untuk adik2 ngn org kt umah..(hahaha..cam mak2 je)
owh..ingt dh..beli file..pocket folder..boh segala sijil..folder yg bertanggungjawab mengusung sijil2 aku untuk temuduga siang td...

dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan anda?
der....aku x pk la plak lg..tp kt dewan kot..hahaha..sebab??malas nk nyusahkn sape2 suh kemas umah..aku x bley sesak2 sgt..nnt angin x bpe ok..hikhik..kang tyme resepsi muke kedut seribu..hahahaha~
tema??ape eh??aku xde tema kot..tp klw leh xmo sanding2..aku malu..hahaha....

adakah korang sedang bercinta?
wah...soklan ape kah ni wahai adik ku...
jawapan aku, yup..aku sedang bercinta...
n pg tdi, aku tetibe merindui DIA..mungkin dh lame aku terleka..terlupa tentang kehebatan dan keagungan DIA..
Ya Allah...ampunilah hamba MU ini....

Novel/buku/majalah yang last korang beli?
dh lme x beli novel...novel last pun yah yg bgi~hahaha...(Rayyan Fantasi)
buku??erk..x gak...
majalah??last beli mingguan wanita...2 pun bulan lepas...hikhik~

Apakah nama penuh korang ?
nme penuh?? `AFIFAH BINTI ABDUL AZIZ....org slalu lupe letak tnda ` kt nme aku...isi borang online pun susah...tp xpe...aku suke ngn tnda 2...
erm..n hello all guys out there..there is no nur infront of my name k...so stop calling me nur afifah...that was not me~

Antara mak dengan ayah, mana korang lebih mesra?
xde antara..both..huhu..love them damn much...

Namakan nama² orang yang betul² nak jumpa dalam hidup.
nk jumpe??
siyesly aku nk jumpe org yg nk jumpe aku..org yg appreciate aku as a human, as a fren...
tp antara nama yg nk kne sebut ialah; MUHAMMAD FIJAIJI...
really miss him~

Adakah korang basuh baju sendiri?
huhu...kt umah sewa dl basuh la sendri...pkai tangan lgik...skrg ni adik aku yg tlg basuh..baek kn dia??

Dimanakah tempat yang korang betul² nak pergi?
nth la...the best place for me, umah la...
klw g mne2, x bley lme2...aku homesick...(hahaha..tp simpan sorg2)

Beritahu 3 perkara tentang orang yang tag anda.
acelah??
1. dia adik aku...
2. dia rapat ngn aku...
3. kami suke gossip bersama~

3 benda yang korang sayang dalam hidup korang
1. diari...
2. picture...
3. phone

Lagu korang suka dan selalu dengar?
ape nth...cam bnyk je..aku dgr je sume..aku suke je sume...
tp nk amik ati nye pasal;
aku suke;
...al divo..reg resa ami...
...ricard marx..right here waitting...



6 blogger yang korang nak tag;
areniez jamaluddin
..hiDUp dAn PerTEmUan..
the abe's journey
jari jemari
RASA CAKES DAN MUFFINS
No Ordinary Blog


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...