Sunday, April 3, 2011 | By: iefa_fifah

sesuatu itu sudah sampai di penghujungnya...

sakit di dalam hati,
tak siapa yang tahu..
kecewa tersemat dada,
tak siapa yang peduli
kata hatiku kini membangkit sejuta resah
entah siapa yang punya angkara..

ok...cukup la tu intro...
huhu...okay...the story is; aku tengah jiwa kacau...hahaha...mesti korang cakap kan, aku ni asyik-asyik jiwa kacau..haha..nak wat macam mana...perasaan aku ni cepat terusik...hati aku sensitif..aku plak cepat melatah..
cerita selanjut nya...hari tu hari yang biasa..erm...mungkin luar biasa sket bila ku online di awal pagi and wish good morning kat sume orang...sebelum ni aku online gak awal pagi..tapi just nk check inbox aku nye yahoo mail ngn gmail aku je..ok..sambung balik..pagi tu aku online..aku bertegur sapa..aku wat la aktiviti mana yang patut tyme online tu..then......(background music please....-kasik berdebar sket)

tetibe, terjadi la satu insiden..entah mane silap nye..so sebagai seorang kaki gosip, aku tak akan lepas kan peluang...(cerita hot beb!!)aku pun try la cari sumber...nak tanye la ape yang patut..malang nye, dia busy..(tak di layan nye aku - mood dah bertukar jadi sedeh :(( )..then ku punkorek la..cari bahan sana, cari bahan sini..then aku pun jumpe la sorang ni..sembang-sembang...tanye gak la ape hal yang kecoh tadi tu...(please eh...tyme ni aku bukan nak nyebok, nak gosip ke ape..aku just empathy..) tanye ar sket beb..kang dia sound aku hati kering plak..dah bende dah jadi depan mata..kan? so sembang punya la sembang..then abeh la segala cerita aku tau..so aku pun cakap la ape yang aku rasa..bagi sket pandangan PERIBADI aku sket..ye la...talk heart-to-heart..sembang kita dua je kan..peribadi la bagi aku..so..abeh tu, aku pun menerus kan kehidupan aku seperti biasa....

maka..bermula lah satu peristiwa..mencetus kepada rasa resah, sakit hati dan kecewa aku...(resah??what der...tak resah kot)...ni cerita belakang tabir ni...aku dah tersingkap tabir tu sket...maka aku pun tau la behind the scene nye...the story yang aku talk heart-to-heart tu, that person gi share kat orang len..siap wat kopi ngan pasta lagi..pergh...mantap bro...lu mang c*****k...ok??

then...sehingga di saat tu, baru aku tau, aku dah tersilap percayakan orang...
tak semua benda kita bley story together gether..
aku admit..salah aku...
and untuk tebus salah aku tu..
aku rasa, biar je name aku tu jadi sejarah..

so;
adios amigos..
sayonara..
good bye..


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...