Tuesday, May 3, 2011 | By: iefa_fifah

aku dan chatting room

chatting room??
aku ada sejarah yang tersendiri ngn chatting room..aku suke berchatting..
berkenalan..sembang-sembang kosong..n paling best, cari kawan baru di alam maya...bukan ape, banyak yang kita boleh belaja dari kawan-kawan ni...(ehem...pastikan kawan2 tu kawan2 yang terbaik, n ajar bende yang baik2 je...)

nak di jadikan cerita..
satu malam 2 aku rase nk berchatting...dh lme gak la x berchatting ni..dekat setahun kot...huhu..
dengan berani nye g ar join satu chat room ni..pergh...
xdan nk lepas kan nafas, abeh je connect, bertubi-tubi org buzz..
 heee...perasan hot la kejap...hikhik

tapi lelame, aku rase annoying sume 2..ntah la..x sampai 5 mnit, aku dh log off..huhu..
aku rase cam muak plak..nk jawab soklan yang bertubi-tubi...lebih kepada bende peribadi..

tetibe teringat satu kenangan terindah..
sebuah pertemuan..kehadiran yang tak di duga..
sapaan yang biasa2..wat kita x rasa terlalu berat..
bila dia ada rasa bahagia je...bila dia x online, dunia jadi sunyi..cam x tentu arah..rasa macam dh xde sebab untuk terus online..rase nak tido, supaya hari tu berlalu ngn pantas, n esok datang dengan cepat..
huhu...penangan sebuah kegilaan terhadap seseorang..
sanggup tunggu sampai ke pagi hari..
takut kalau dia online nanti, tgh aku xde,dia akan frust..
haha...gilos tol tyme 2...

4 tahun yang dl...
n till now, dia still bagi kesan yang sama...
bila dia xde..aku jadi kosong..


 


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...