Monday, May 2, 2011 | By: iefa_fifah

sakit yang pedih :((

sakit yang pedih..kesakitan yang x dapat nk diluahkan..kesakitan yang membuatkan kita hanya mampu menangis..huhu...i'm a little bit down..
cmne nk cakap..
aku membenci diri dia..rasa tak tertanggung..kene luahkan gak kat dia..biar dia tahu cerita and feeling aku yang sebenar..aku tak suke di pakse..hormatilah pendirian aku..dah lame kenal..dah lame berkawan, tapi kegagalan untuk memahami yang satu tu, wat aku tak teragak-agak untuk meletakkan nokhtah pada sebuah perhubungan..aku sangat down..

saat demi saat yang berdetik bagaikan terlalu lambat..tetibe hati yang berteriak lantang mengatakan aku boleh hidup tanpa dia, mulai dihinggap kesepian..owh..sepi nya minit-minit yang berlalu..

lalu aku pun mengubat hati yang lara..cuba menceriakan suasana..mencari lagu-lagu cinta..ternyata aku semakin merana...down..... =.="
i miss him..
miss him more n more...
tapi aku benci dia...

dh x terdaya melakukan apa-apa...
akhirnya aku memerangkap hati aku dalam emosi yang sangat aku musuhi..

dan apa yang aku akan aku lakukan after post entry ni;
peluk si tomey2 sambil menyanyi sebuah lagu...
irama ciptaan hati..beralun sendu....

waaa....aku nk nangis ni........
 






0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...