Friday, November 7, 2014 | By: iefa_fifah

dan....

Dan..masa pun berlalu pergi..pergi membawa bersama kisah kita yang pernah tercipta..maka tertinggallah aku di sini..sendirian..
Biar siapa pun kamu..samada kamu si polan mahu pun si polan..usah kamu kembali..membina cerita pendek sekerat dua kata..lalu nokhtahkan dengan kebisuan sepatah kata.
Dan aku...di sini..menanti..terus menanti..persis si pungguk..
dan aku..di sini..mencari di mana silapku lantaran hukuman berat di penghujung warkah..
dan aku..di sini..menangis semahu-mahunya..sedih mengenang nasib diri..menjadi permainan cinta si polan dan si polan..


dan aku di sini..mengharapkan agar kau tak kembali lagi..


~notakaki: please...tlg jgn contact lg...sy x kuat..please..please..alang2 nak pergi..pergi la terus..sy da penat cmni...

~dan warkah sendu ini ku layurkan di atas bara api cinta semalam..


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...