Wednesday, October 29, 2014 | By: iefa_fifah

kamu..kamu..ya kamu!!

Hye all...

Tetibe jadi syndrome gila meroyan update blog ni...klw dl...mau 5bulan skali mau upade blof  skr^..blk kje je nk luahkan...

ok la...aku ny epilog: sabar vs bodoh da smpai part 8...so nk share part yang no 8 tu. Da lme x menulis..hahaha..nth ape yg nye...

Part 8: sekilas bingkisan hati

Aku rindu kamu
Datanglah kepadaku

Berteriaklah sekeping hati..
Memanggil namamu..

Sayang..
Sesak nafasku kerana kamu
Berat helaku kerana kamu
Kamu..kamu..ya kamu..

Kamu yang ku panggil sayang..
Sayangkah pada diriku?
Kamu yang sering ku rindu-rindu..
Rindukah pada diriku?

Sayang..sayang..ya sayang..
Katakan kamu jua sayang..
Agar tenang hatiku
Sarat bersarang segala rasa
Timbunan kasih buatmu sayang..

Kamu yang aku sayang..
Tiada ungkapan kuntuman bunga mampu kuluah..
Hanya secebis rasa hati..
Tidak ku mampu hamparkan semua..
Khuatir rinduku berganda rasa..
Namun hakikatnya aku tahu
Cukup la hanya aku berbicara
Faham dalam erti kata bahasa bisikan rasa
Kamu..aku rindu..
Kamu..aku cinta..
Kamu..aku nanti..
Kamu..kamu..ya kamu..
Aku rindu kamu... (T_T)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...