Monday, November 23, 2015 | By: iefa_fifah

sonia: benci ku sangka sayang

Masih membasah luka, yang dulu pernah kau cipta
Kau sayat kembali, diatas derita lama
Tak pernah menjadi impian....
Dan hitam bukanlah harapan...
Mengering airmata, mengenang percintaan
Yang kini tinggal igauan...

Masih segar diingatan, kenangan kita bersama
Cinta yang telah berlalu, kusimpan jadi sejarah
Biarlah ku jalani lara...
Biarlah kan kutelan duka...
Semoga kau mengerti, tak pernah kurestui
Pemergian dirimu...sungguh menyayat hati...

** Benar kata pujangga selasih kusangka mayang
Mayang ku sangkakan daun selada
Orang benci kusangka sayang
Namun diri tak merasa
Tetapi apakan daya..aa...aa..

Reff:
Kenang-kenanglah aku sayang
Rinduilah aku dalam ingatanmu
Yang telah tinggalkan ku selama ini
Jauh mengejar mimpiyang tiada pasti
Biar hujan datang berturun
Takkan tawar rasa lautan cinta
Ku khayalkan kasih mu mengekalkan rasa
Kiranya gerimis mu tawarkan lautan....



#notakaki:
hanya kita yang tahu apa yang terjadi..hanya kita yang faham situasi yang kita hadapi.. tapi tega nya dia diam membisu..umpama tiada janji yang terikat..umpama tiada kata yang terlafaz..
xpe..aku faham...
aku hanya menunggu kata maaf..
dan aku akan anggap haluan kita telah bertentangan..

xperlu ungkit segala rasa..da habis dewasa memikirkan natijah setiap kata..maka aku diam membisu..
hanya dia yang hanya dia yang akan memahami maksud disebalik kata..cerita disebalik sebuah kisah..


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...