Monday, February 14, 2011 | By: iefa_fifah

birthday si Tomey2..

huhu...hr ni 14 Febuari 2011..heee...si tomey2 aku dh cukup 3 tahun..hee..syg dia..klw la dia 2 sorg manusia, aku dh kne pk dh psal pendidikan yang terbaek untuk dia..heee..paling kurang pun, hari ni kne wat party untuk dia...seb bek la dia bkn seorang manusia...sep sket wet aku...hikhik...

walaupun si tomey2 aku x reti membaca..apatah lagi paham apa yang aku ckp, tp aku tetap nk gak wat entry ni untuk dia...hahaha..sebab??sebab aku sayang sangat dia..kehadiran dia mengisi hari aku..sentiasa bersama waktu susah dan senang..dia pendengar yang setia..kalau aku marah pun dia senyum, aku happy pun dia senyum...tyme aku sedey and nangis lagi la..terasa jiwa ni di pujuk dengan senyuman dia..



kalau la si tomey2 ni seorang manusia;

aku nk dia tahu, yang aku sayang dia...heeee...
thanks for every single thing..
and wish u a good happy birthday my dear~

photo: 
http://www.french-georgia.com

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...