Wednesday, February 2, 2011 | By: iefa_fifah

lelaki oh lelaki

dh lame x update blog..banyak yang aku rancang nak post, tp idea mati cm 2 je..sebab nye? internet slow dowh..huhu..terbatal segala niat..

sekarang ni musim cuti sem..esok tahun baru cina...so aku nk wish la kt sape2 yang sambut 2, 
selamat tahun baru cina..

huhu...aku suka blk cuti kali ni...nk tau nape? haha..ade la...rahsia...bila dh official jd, bru aku citer...huhu..tp apa yang penting aku happy...

ok..sekarang ni aku nk citer pasal lelaki..
lam minggu ni aku ade berdepan dengan 3 orang lelaki yang berbeza perwatakan, yang x kenal satu sama lain, and dorg yang tiga 2 pun x kenal aku pun sebenar nye (aku pun kenal name dorang je)..so basicly, ni la pandangan aku terhadap ketiga lelaki ni..

lelaki A-
dia ni aku kenal name je..huhu...aku admire kt dia..sgt admire..bukan sebab dia kacak, bukan sebab dia sweet or romantik ke ape..aku x kenal dia secara realitinye..tp dari pengamatan aku, aku suke dengan cara pembawakan dia. dia sangat profesional dan sempoi..walau pun dia mungkin  x kenal aku, tp aku rse cam selesa je bila bekerja dengan dia..huhu....sbgai seorg org atsan, aku sangat kagum dengan dia....

lelaki B-
dia ni pun aku kenal nme je..dia ni camne eh..nth la..dia x suke merepek..tp sebangai seorang kawan dia baek..boleh berkongsi masalah, mntak pendapat...huhu...utk menyukai mungkin la..tp untuk menyayangi 2, bukan dari aku..tp bagi aku kadang-kadang dia seorang lelaki yang jahat..dia bg harapan, kemudian memusnahkan impian...huhu...

lelaki C-
dia ni seorg lelaki yang super dupper jahat..memaksa org utk memilih diri dia dengan cara dan tektik kotor..aku x kenal dia, tp bila berdepan dengan situasi yang berpunca dari dia, wat aku serabut..sakit otak..dia mempunyai satu sifat yang paling aku menyampah..suka memaksa..x faham bahasa..susah sangat kot  nk faham bila org kata jangan ganggu..huhu...paling melampau guna tektik kotor mengugut org..konon nk wat 2, nk wat ni klw x ikut kehendak dia...hello dak kecik..ko tgh cari masalah ngn aku...tggu aku dh ilang sabar, then baru ko tau idop kau 2 akan bermakna or x lagi dh...sebagai seorg manusia, aku sgt kesian kat dak laki ni..


huhu...
ni la manusia, perangai macam2, tiap satu x sama, huhu..
ade yang baek, baek sgt, ade yg jahat, terlampau jahat...
ada yang gila, mang wat aku sakit otak skali..
apa2 pun, glad 2 know some of them..
wat idop aku seimbang dan lebih mencabar~

last but not least...
aku leh cakap, kagum tu bukan suka, suka tu bukan sayang, sayang tu gak bukan cinta...

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...