Sunday, August 22, 2010 | By: iefa_fifah

first entry :)

ni first entry aku..mula berjinak-jinak lam dunia blogging ni..before this dah ada blog yang aku wat..tp blog 2 aku post sume sajak2 aku je...nk wat cmne, aku rasa bila aku post kt situ je hasil aku akan di hargai...so..berbalik kepada blog ni..aku xnk wat post sajak2 je..sb ape??tetibe aku rase aku ada bnyk bende yg aku nk citer n nk luahkn...klw aku just fokus kt sajak, penyampaian aku jd terbatas..(hurm...ye ke?)
ok la..utk first entry ni aku citer sket la pasal diri aku..aku ni bdk baru belajar..haha..sangat la lemah lam dunia IT ni...jd klw comot2 ke, x lengkap ape ke...maaf kn je la ye...

citer pasal diri aku la kn..aku ni anak kedua..aku ada sorg abg n ada empat org adik pompuan...so kami berenam la penyeri keluarga..aku ni dilahirkn di Pulau Pinang n mang aku dh menetap kt sini sejak lahir lg...
hobi aku plak baca novel..tulis sajak...masak dan tdo..heee...makan pun merupakan salah satu hobi aku...
utk entry tg pertama ni, aku rasa cukup dl smpai sini..ok?

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...