Monday, August 30, 2010 | By: iefa_fifah

buka puasa + reunion

petang semalam (29 Ogos 2010) ada wat majlis buka puasa...huhu...walaupun yg datang 2 seramai 7 orang termasuk aku (=_="), tapi xpe la...2 menunjuk kan still ada sokongn dari kawan2...lg pun fisrt event yg aku organize utk group 2...xpe...cuba lg utk hasil yg lebih baek...
buka puasa 2 juga merangkap majlis reunion kecil-kecilan (sb ada 7 org ja)...ok la kn? yg datang ke majlis 2 selain aku...ada dayah aishan..nadiah hanim, hanim hafiza, ayu, ngn 2 org bdk lelaki (fazirul ngn izzat hussain.)...dl 11 tahun dl bdak la...sekarang dah besar, dah hensem pun sorg2...huhu...walau pun yg datang 2 bape org je...tp aku sangat2 bersyukur..kire nye event yg aku organize ni x sia2....hikhik...yg xleh datang plak, aku tau suma 2 slah aku..aku organize lambat...tarikh pun lintang pukang...menu pun sama...huhu..
cakap pasal menu..mang siot la...hikhik...ingt kn ada tomyam lam set 2 tp ada sup tulang...heee...gelas pun ada 6 je...ptut nya 7..huhu....kepada kwn2 yg dtg 2...aku mintak maaf la utk semua kekurangn yg terpaksa korg tempuhi~

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...