Sunday, August 22, 2010 | By: iefa_fifah

cinta sang lelaki, kasih si perempuan

hari ni aku buka puasa makan ikan bakar yang aku wat sendiri...haha..ni sume pasal rancangan Jalan-jalan Cari Makan (JJCM) kt TV3 yg aku tgk tengah hari td..pergh...sedap gila tgk dia mkn...nak x nak aku kena wat gak...almaklum la, nk beli x padan..mama mesti x bg nye...bazir dia kate..so, wat la aku...so citer 2 end kt situ..
sebenarnya bukan yang 2 yang aku nk story sebenarnya...aku nk citer pasal kenangan aku la...tet.....
haha...hr 2 aku ade la g lepak ngn dak umah aku kt Pantai Batu Buruk..lepas maghrib baru kuar...nk lepas tension la konon nya...


sampai sana, dak2 umah aku amik port depan pantai 2..terjerit-jerit la dorang..haha...luahkan semua yg dorg x puas ati..dari masalah kewangan, study hingga la ke masalah ngn pakwe masing-masing...aku dok tepi je...gelak x henti-henti...haha..aku bukan xde masalah..tp bila pikir blk, klw aku luah kn, mean aku ungkit sume bende, n x pasal2 wat  aku bertambah serabut..so aku decide nk jd pemerhati bebas jer..
penat jerit, datang la sorg housemate aku ni..
"akak, klw akak nk tau, kt sini la si **** jerit ckp i love you kt saya"
"tp dulu la...sekarang ni dia ngan org len dh"

gulp....terdiam aku...xtau nk kate ape..tetibe aku terpikir...lelaki kn tyme nk ngorat mang sangat baek...sweet...memahami...tp bila dah dapat lam erti kata dah couple, mula la berubah...klw dl msg 24 jam, dh couple br dia ngaku, dia x suke msg pun sbenar nya...(=_=")
tp bukan semua laki la..pompuan yg cam 2 pun ada...tyme mula2 kenal, sume x kisah..tp bila dh couple, sume xleh..nk kuar ngn member pun kne report kt dia dl..haha...plek nye dunia...
bila pikir rasional nya...lelaki 2 berubah sb nya dia xnk awek dia terlalu dependent kt dia..dia xnk gak awek dia lari dr kehidupan sbelum dorg couple..lam erti kata len,'u wat la cm biasa..cm before u knl i..xnk sb i, u ilang kehidupan u...u jgn risau, syg dan cinta i tetap pada u....'
pompuan plak len..bila dh couple..nak2 kt org yg dia syg sgt2, perasaan takut len macam tetibe muncul lam hati dia..dia bukan curiga pakwe dia x setia..tp dia takut org len rampas cinta hati dia...heee...sb 2 la kadang2 tu klw laki nk g mne2 pun, si awek wat soal siasat kalah tuan inspektor...
hurm..itu la lelaki dan perempuan..berbeza tp saling melengkapi..end citer 2 kt sini...

berbalik kepada dak umah aku td 2..sdey plak aku tgk..
kata-kata perangsang yg aku leh bagi antara nya, lelaki 2 x cukup baik utk dia..so dia berhak dapat lebih baek dari 2..huhu...apaleh wat kn..klw dh xde jodoh...mane leh pakse2org~

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...