Monday, December 13, 2010 | By: iefa_fifah

hak org tetap hak org~

aku tgh berdepan ngn satu situasi, dimana aku mendapati diri aku ni terlalu hot (=,=" pasan lagik) haha...disebab kan pemikiran aku yg cm 2, aku suke interframe kt wall org..nk menunjukkan kewujudan aku sebagai seorg wanita yg hot n gorgeous ni...ahaks...aduyai...x sangke plak ada yg feel insecure.. haha..aku xde niat dowh..aku xmo la...dia KAWAN aku..KAWAN je...bkn teman tp mesra pun..der,,,ngn aku pun ko nk jeles, mang songsang la perasaan ko 2...

hurm..tetibe terpk plak..apsal aku kne terang segala benda ni, patut nye aku biar je..lantak ko la..ko yg nk feel bkn2...haha(gelak keji)..tp kn..aku ni waras lgik la..diam 2 bg aku membunuh..baik bg penjelasan awal2..tapi sbgai seorg wanita, aku paham gak, ko sj je petik nama aku kn??kn?? ko nk laki 2 pujuk2 ko kn? ala...nk mesra2 gitu...mcm la aku x tau ko nye trick.. aku pun penah wat la dl...

ok la cik leen..aku nk gtau ko terang2 ni..aku ngn scandal ko xde ape2...haha..siyes xde ape..klw ade pun, aku pnh la minat dia,dh 13 tahun berlalu..so skrg ni ngn matang nye aku gtau ko, aku kwn je..if ko x selesa, gtau aku..aku leh undur diri..aku pun x selesa gak jadik penyebab segala benda,,ok??

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...