Friday, December 31, 2010 | By: iefa_fifah

SELAMAT TAHUN BARU

huhu.. hari ni dh 31 dicember 2010..cepat kn masa berlalu?? aku ingat lg tyme 1 January 2010..aku berharap sangat aku mampu mengharungi setiap detik dalam tahun ni dengan tabah dan sabar. pejam celik, pejam celik, dah 31 Dicember 2010..then, akhir nya aku dah lalui pun tahun 2010 ni..

hurm..apa yang aku leh simpulkan, aku tetap cam ni. aku berjaya mengeraskan hati aku, membekukan air mata aku..tp aku tetap aku. banyak yang tak terluah denagn kata-kata. bukan aku lupa, atau aku dah tak ingat, tapi aku tengah tunggu masa yang sesuai untuk menzahir kan segala rasa..

hurm..tahun 2010, aku jumpe balik kawan-kawan sekolah rendah. huhu..its nice.. dah lame x jumpe, akhir nya dapat bertentang mata. dah besar-besar pun dorang. ade yang dh ade anak, dah kawin, yang nk kawin pun ramai..huhu..aku je yang masih cam ni..xpe la..perjalanan aku masih panjang..

tahun 2010 gak wat aku makin rapat ngan kawan-kawan afina..syafikah, ezza farisa, azuanis, akma laili, nornadiah, huhu..dak umah aku..insan2 yang bagi semangat kat aku time kengkadang aku down..(kenkadang ke?? =,=")

tahun 2010 gak aku kenal sape kawan aku..sape sebenarnya kawan lam erti kata yang sebenar..sape yang jadik kawan wat sementara je..huhu..thanks to kak linda, kak aishah, dil, nurul, noly, rai, kak ena yang jadik kawan aku..yang sentiasa bersama aku, tolong aku..huhu...sangat terharu!! ~,~

tahun 2010 gak aku kenal FUIYO!!! huhu..best tol..tempat paling best utk aku melepak..kawan2 yang sporting, x lokek ilmu, baek..huhu...bersyukur aku sebab di beri kesempatan utk kenal dorg..heee...terharu~ v(^,<)

so sebagai penutup, aku nak ucapkan Alhamdulillah..sebab diberi kesempatan utk terus hidup sampai ke akhir tahun 2010.. akhir kata, bubbye 2010...



ok la sekarang kita look forward.. kita bercakap tentang masa depan..tentang 2011..perancangan dan azam yang akan datang..huhu..
apa azam tahun baru aku??
aku nk mama ngn abah terima fijaiji..aku akan berusaha ke arah itu!! hahaha...
doakan aku ye..

so welcome 2011..aku terima kehadiran mu dengan tangan yang terbuka..semoga tahun 2011 memberi sinaran yang lebey gemerlapan lagi..berbahagialah selalu~

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...