Tuesday, October 7, 2014 | By: iefa_fifah

conteng-conteng: kisah raya Aidiladha

Olla..hahaha..mood happy nampak??ye dok??heee..maklum la..hati tgh berbunga2..nk tau npe? Weeekkk..xnk gtau :p

Heee..td petang nk update..tp mati kata2..tp bile mlm ni..idea melimpah ruah la plak..

citer bab raya dl nk? Ok!!

Raya hr tu..hari ahad...memandangkan raya kali ni angah x blk..abe plak nk g kl da dlm 2,3hr lepas tu..yah plak ade lwtn..adik ngn ace ade exam..n aku plak ade interview..so...kami x blk kg..beraya la di pulau pinang tercinta ni..(citer pasal interview tu len kali aku citer..hahaha..bnyk story ni..hope x lupe!!)

Pagi raye tu..sgt klakar..abah ngn abe je berbaju raye..yg ladies sorg pun x pkai bju kurung..hahaha..aku lagi la..tshirt ngn suar track je..hikhik..bak kata mr vvip dl, sentiasa siap sedia nk g jogging tp x penah2 jogging pun.. ~(0,o)~ hahaha..ape2 je la.. juadah raye kitorg pun xde la cm org lain..ketupat rendang bagai..just roti jala + kerutuk daging..nasi putih + ayam masak merah + sambal belacan + ikan kering (+ bley makan ngn kerutuk daging tu jugak) ~kerutuk mama ngn yah sangat sedap!!!👍



Aceceh...gambar menjelaskan bahawa roti jala itu di wat special oleh aku :) ~nk resepi??bley..blnje dl..ahaks~
Di hr raya yg penuh syahdu..tetibe xde air plak..aduyai...huhu..lam kul 3ptg, pek2 mknn..then chow chin chaw pegi bertam..haha..seb bek ade 2 umah..bley pilih2 nk g mne..hikhik..
b4 sampai umah; singgah jap; pegi mencemar duli kt mydin mall bertam..akhirnya..smpai gak aku setelah sekian lme nk pegi tp x pegi2 sb org tu xnk teman.. :p

Second day..hr isnin..adik2 kuar ngn abe..aku dok umah ngn mama tggu tetamh datang..hahaha..kak yanti anak beranak dtg..
Malas nk prepare mknn yg hebat2..so mama mntak aku wat spegati je..hahaha...spegati version aku :

Edisi campak2..so, xde resepi khusus utk dia..hahaha..(aku suke masak bile ade org suke makan...lalalala..)

Ni plak gmbr tetamu aku; aka my geng..hahaha..



Ade org kate aku da boolat..ye meh??aiyo..tp xpe kot? Kn? Awk syg sy jugak kn?   :p

Heee..abeh da citer raye...

so skrg nk story pasal blog walking..
heee..tgh basuh2 pinggan mangkuk kt dpur td (hahaha..show off nk kate rajin.. ;p) tetibe tekak nk rase roti boy...tp nk mkn bnyk2 (cm pregnant mother plak kan..nth2 Mrs Lerk yg pregnant tu pun x ngidam cm aku..hahaha)
So..aku pun wat la blog walking..ermmm....cam sedap..tp kt umah ade tepung je...hahaha.
.brg2 len sume ade kt kedai...xpe la..lenkali la wat ;p
tp klw wat esok..leh bg kt org tu... :) wat bekal g skolah..hikhik

k la..abe pasang unifi ritu..so nk layan hypp tv jp..

#notakaki: xtau la npe suke sgt ngn :p ..hahaha..cant stop smiling n laughing.. oh ya..dpt rm5 free utk calling2..ke maxis je...tp mr vvip tu sibuk sokmo... yg free tu plak tahan 2 hari..lg 2hours plus nk abeh...huhu..sdey..bazir je..
hee..bley sy call awk..??  ;p

ahaks~


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...