Monday, October 27, 2014 | By: iefa_fifah

corat coret: berkhayal lagu rindu

Blk keje td...x sempat watpe pun..mkn pun x..terus buka fb. Wechat..instagram...huhu...acano nnt dok tmpt xde line..mau migrain aku..

hari ni...td la...stalk fb org.. then dia share lirik lagu..aku tgk baris kata2 cm menarik je.. jp aku share..

Oh tuhan berikanlah aku
Kekuatan menempuhi dugaanmu
Aku percaya ada hikmatnya
Disetiap dugaan yang ku terima

Andainya hatiku bersuara
Pastinya ia akan berkata
Cukuplah sayang aku tidak berdaya
Mengharungi segala sengsara

Berapa kali harus aku terluka
Barulah kan ku sedar
Cintaku tidak layak Untuk dirinya
Mengapa masih aku setia di sisinya

Tidakku mengerti Tidakku fahami
Seperti insan biasa aku ingin bahagia
Menyintai dan dicintai tiada duanya
Andai terlampau permintaanku ini

Maafkanlah kasihBerapa kali harus aku terluka
Barulah kan ku sedar

Cintaku tidak layak untuk dirinya
Mengapa masih aku setia di sisinya


Tidakku mengerti tidak ku fahami
Seperti insan biasa aku ingin bahagia
Menyintai dan di cintai tiada duanya

Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih
Andai terlampau permintaanku ini
Maafkanlah kasih

Oh tuhan berikanlah aku
Kekuatan menempuhi dugaanmu
Aku percaya ada hikmatnya
Disetiap dugaan yang ku terima


astu...x puas ati..cr lam utube..


Smbil2 tu jari dok scroll lagu lain...
lagu ni pun sedap!




Thats all...mata pun da berat..so tdo dl..
nyte..

#notakaki: mr vvip beli phone baru...huhu..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...