Friday, October 24, 2014 | By: iefa_fifah

sepinya nyanyian sekeping hati

Monologku hr ni sebuah lagu..dengan sebuah lagu tu teresak2 aku dalam kereta..(waa...nangis sb 2 perkara; 1.kamu..yg ke 2.makeup mbe yg x waterproof tu da meleleh skali.  :acano nk g interview ni..!!)
Meh nk share lagu tu..since dgr..hanya tu yg aku terhurming..my heart hurt...but what to do..

"Jangan kau hujani dengan pertanyaan
Kerna pasti akan mengecewakan
Fahamilah pengertianku ini
Setiap insan punya perasaan
Setiap cinta perlukan pengorbanan
Walau sekejam ini yang kulakukan
Sanggup berpisah demi kemanusiaan
Asal kau bahagia oh masa depan

( korus )
Cintailah dirinya kerna dia lebih sempurna
Apalah ada padaku, hanya nyanyian dalam sepi

Renungilah sejenak bintang nan antara
Belian dengan kaca mana lebih berharga
Pandangilah keatas keluargamu di sana
Turutkanlah kehendak mereka
Kerna ku sendiri menyanyi dalam sepi
Anggaplah diriku sepotong mimpi
Usah kau tangiskan pada perpisahan ini
Pergilah kepadanya
Oh..Selamat Tinggal"

😢😢😢😭😭😭

goodbye dear..goodbye sweet darling..goodbye all memories..

mlm ni nk wat clearance memory lam phone..tetibe terpk sejenak..ni phone aku ke phone dia?? Hahaha..delete all together .bubbye..sume kenangan kita ; sy simpan lam kotak itam tu tau..sme gak hati sy..alang2 nk diam..diam terus je la..hati sy x kuat..tp sy da penat nangis..sy manusia.. jd slah ke klw sy ckp sy x redha dgn ape yg awk da buat kt sy slama ni? Sy doakan awk bahagia..sungguh..doa tu sy ikhlas...

bubbye cik nokia..phone da xleh on..simcard pun da deactivate je..memory card nth lupe bg sape..tp sungguh aku rindu...n thanks for everything..

#notakaki: lam bnyk2 tempat..cameron highland da ilang lam peta aku..semoga satu hr nnt kenangan manis bley wat dia menjelma balik..

~sy bukan nk berdendam..sb sy tau sy akan lebih sakit..sy bkn nk membenci..sb langsung sy tak mampu..sy cume lemah..berserah segalanya..dan keredhaan sy xde langsung atas perpisahan ni..biarpun sy yg letak titik nokhtahnya.. u r same with all those people..yg tau amik kesempatan atas kelemahan hati sy..shame on u~

♤hahaha...sumpah seranah??puas kn ati..? Kadang terpk..adakah dengan memaki hamun boleh menyelesaikan segala kekusutan minda?lantas menutup segala paksi rasa? Aku pilih bermonolog shj..biar aku sj thu isi hati yg sedang berkucar kacir..memendam sejuta rasa..agar sakit ku ini boleh sembuh sendiri..

#notakaki: kecelaruan minda lps kene block ngn group member..hahaha....sooo..keanak-anakan..ye dop?? ;p

maaf andai terasa hati..sy ckp ape yg sy rsa..
#aku nye blog aku nye suke la..x suke xyah bc..bkn utk ko pun.. :p


Dont comeback..just let it be..
Please go..dont turn back unless u want to responsible about what u have done to me.. to my heart!!

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...