Thursday, October 2, 2014 | By: iefa_fifah

penyabar atau bodoh?

Blk umah tetibe huming lgu sejarah mungkin berulang...huhu..tetibe fefeeling jejiwang plak malam ni  .waaa. .mendung awan hati datang lagi...banjir lg la bntal malam ni ..

 Aku rindu..rindu dia yg dl..mgkin la..sentiasa ada membuatkan org rimas..perlu menjarakkan diri mcm dl..br dicari2..okay!!


Wat blog walking td..tgk org tu wat projek ni..wat projek tu..aku plak? Aku xde la plak wat projek2 ni..x reti..tp wat ms skrg hobi aku da bertukar..klw dl; suke tgk tv..bc novel..n tdo..skrg ni aku da jd ala mak2 sket..aku menjahit..(xde la smpai wat bju kurung) xde mesin jahit pun (tp mang simpan angan2 nk beli satu) so aku menjahit pkai tgn je...



 Selain menjahit akunye hobi baru mengait...hahaha..tetibe kagum ngn diri sendiri..benang merah ni da jadi coins bag mama...heee..cam comel je mama tukar coins beg dia..heee..terharu..




Ni plak lagi satu hobi baru aku..masak kek..tetibe rase nk mkn kek coklat kukus la..cheese kek la...tp abai kn rasa chèese kek yg kt bawah tu..resepi suh boh whipping cream..mls g beli nye pasal tukar boh fresh milk..skali hasil nye?? Rase susu lembu yg sngt kuat..





Mlm ni ingt nk wat donut..yg inti cokelat tu..huhh..klw jd aku upload gmbr kt instagram..klw xde tu mkne nye aku wat di alam mimpi je la ye...hee..till meet next tyme..

Lots of love~

#notakaki: for u; jom nyanyi lagu kak ziana..lagu kekal..make sure cari lirik n download lgu tu..faham setiap kata n setiap baris lagu..if not..u will regret..

~mr vvip ckp dia x cerewet mkn..tp adakah nnt dia akan layan je selera mkn aku yg mana di pengaruhi oleh sikap malasku? Oh no...aku ade hr nk mkn nasi..n ade hr nk mkn roti je..semoga dia x kurus cekeding bila ngn aku nnt..~

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...