Sunday, October 3, 2010 | By: iefa_fifah

jiwa kacau~

ni bukan kali pertama benda cam ni jadi kat aku..dah berkali-kali dah..berpuluh-puluh kali..patut nya aku dah lali..paling kurang dah arif cam mana nk mengatasi dan menangani masalah ni..tapi..sesungguh nya aku tak berdaya..sighh~
hurm...jiwa aku kacau bilau lagi..kali ini entah kenapa...rindu?ye ke?tak mungkin kot...teringat je...dan rasa bersalah...serta cemburu??aiisih..tidak mungkin kot..JUST TERINGAT AND RASA BERSALAH..nokhtah.
hikhik..kecelaruan minda..susah nak diterangkan.meh la aku citer satu-satu..ok?
hari ni tetibe je hati aku di usik satu perasaan..pergh...aku teringat kat seseorang tu..ok la..then aku buka facebook dia...tgk je la ape yg ade..nak komen?bukan aku kot...(aku yang ego..aku dh remove dia dari frenz list aku, so tak mungkin la aku nak cari dia balik..kan?)..then aku tengok kehidupan dia makin bahagia..seperti yang aku jangka kan dan harap kan...huhu..entah la..tetibe rase bersalah plak...teringat segala kata-kata aku kat dia dulu...aduh kawan...masih berkecil hati kah dikau??huhu...mesti tertanya-tanya kan..kenapa aku tak mintak maaf je..kan senang..clear segala kecelaruan ni...huhu..aku segan..rase tak berdaya lagi..tunggu la.nanti akan ada satu ketika, di satu saat tetibe aku akan mesej kt email ke...inbox fb ke..aku akan mintak maaf...huhu..tunggu la saat tu...akan datang gak..cuma berharap, tyme 2 masih belum terlambat untuk di maaf kan...huhu..jiwa kacau~

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...