Tuesday, October 5, 2010 | By: iefa_fifah

Permainan perasaan~

pergh..kacau bilau sebentar..kehadiran yang tak diundang..tapi mengasyikkan..apa yang aku boleh katakan..kehadiranmu membelai hati...haha...

jiwa aku kacau bilau..hati aku gundah gulana...entah la..nak kata pun tak kena..nak dipendam rasa tak berdaya..aku nak setia..tapi hakikatnya hatiku diketuk orang lain..adakah aku x setia?hurm...mungkin ni permainan perasaan..menetap hanya seketika..datang sebegitu saja, akan berlalu bersama hembusan bayu..

mungkin aku je perasan, sebab aku tak tahu perasaan dia kat aku..tapi sekurang-kurang nya, aku dah berlaku jujur pada hati.. tapi dengan rasional nya aku amik keputusan untuk tidak dilayan kan perasaan ni..nanti memudarat kan diri...huhu...

kepada seorang teman itu....
terima kasih kerana hadir dalam kehidupan aku..terima kasih sebab bagi bahagia kat aku...walau pun aku mungkin yang syok sendiri sengsorang~
ni lagu untuk ko:
Aku dan Kamu - Flop Poppy

Kau masih cantik seperti dulu
Saat bersama kujumpa dengan mu
Terasa ingin ku bersamamu
Tapi aku tidak seperti dulu
Kau senyum mesra
Mungkin tak mengapa
Tapi ku tak bisa
Pasti ada yang kan terluka
Jangan ditunggu
Pasti takkan berlaku
Walau kucinta kamu
Biar disimpan
Adakan sempadan
Aku dan juga dirimu
Kini aku telah berdua
Masa depan yang tak kita duga
Kutahu kau masih mengharap jua
Tapi ku tak bisa meninggalkannya

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...