Sunday, October 31, 2010 | By: iefa_fifah

wednesday..then thursday..then friday...life full with happiness and love~

huhu...berdebar dalam menempuhi hari-hari yang bakal menjelang...haha
hari ni ahad (31 October 2010)...huhu..

maka dengan secara rutin nya, esok adalah isnin (1 November 2010)...esok Hot.fm ade wat revolusi..apa yang baru pun aku tak tau..tapi aku sendiri pun sebenarnya tak sabar nak tengok and nak tau apa perubahan yang bakal berlaku..jadi, sama-sama lah menanti dengan penuh debaran...huhu...

selepas hari isnin, maka tibalah hari selasa..iaitu (2 November 2010)..hari selasa ni merupakan hari terakhir aku nak speed up wat last touch up aku nye final presentation slide...huhu..berdebar gak la aku tunggu hari selasa ni...

seterus nya, selepas hari selasa, maka muncul lah hari rabu (3 November 2010)..hari rabu ni hari aku akan present aku nye final slide..FYP oh FYP...haha...(gelak yang dibuat-buat tuk sembunyikan gemuruh di hati..hukhuk..)aku present kul 10.40 sampai kul 11.00 pagi..semuga 20 minit tu berlalu dengan jayanya...aku present kat Restoran Jabatan Sains Makanan..antara penilai-penilai bertuah yang akan menilai aku ialah:
- Dr Amir Izzuan (Ketua Jabatan)
- Dr Amiza (Timbalan Dekan)
- Dr Nizam 
- Dr Yusnita
- En Wan Hafiz
- Cik Sherrifah
- Cik Asma
- Cik Azlin
huhu..nama-nama yang menggerunkan...haha....(sekali lagi gelak yang dibuat-buat)

then, abeh hari rabu, maka menjelma la hari Khamis (4 November 2010)..hikhik..hari yang aku tunggu... setahun aku tunggu hari Khamis ni muncul.. Hari Khamis ni lain dari hari Khamis yang lepas dan yang akan datang..hikhik..my lovely tomey nak datang..heeee...suka sangat-sangat..sangat tak sabar..banyak yang dirancang... nak gi jenjalan ngn dia, belanja dia makan, nak gi cari menan yang dia nak (Transfomers)...hukhuk...tapi kan, apa yang aku harapkan, hujan tak lebat sangat..tapi kalau tetibe hari khamis tu langit cerah, aku bertambah-tambah bersyukur...

then, hari Jumaat (5 November 2010) pun datang la selepas hari khamis tu..maka, terpaksa la aku mengizinkan my lovely tomey pulang ke pangkuan keluarganya yang tercinta..dia bukan milik aku, dia bukan hak aku..jadi aku kena pulangkan la tomey kepada mak ayah dia..harapan aku semoga di masa depan, masih ada lagi jodoh untuk aku berjumpa dan bermanja lagi dengan my lovely tomey..tapi hari Jumaat gak aku akan bertolak balik Penang..aku rindu adik, ace, mama, abah ngan Mok...dah lama tak jumpa insan-insan tersayang...huhu...jadi terubat sket la sedih aku yang terpaksa berpisah ngan my lovely tomey...

tapi jauh disudut hati, aku berharap, satu masa nanti, kesemua insan-insan kesayangan aku akan bersatu di bawah satu bumbung dan berkogsi kasih sayang yang sama...luv tomey, luv my family, luv u all...muah2~

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...